Η "Αγκίδα" είναι μια ΑΓΚΙΔΑ στο μάτι του κατεστημένου._

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Όχι πολύ μακριά από σήμερα


14-3-2019 .. Δύο χρόνια πριν  

Το μήνυμα του Μανώλη Γλέζου στην εκδήλωση του τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, που έγινε προς τιμήν του.


"Αγαπητοί μου

Αγαπητέ Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών Θάνο Δημόπουλε

Αγαπητέ Θύμιο Λέκκα, πρόεδρε του τμήματος Γεωλογίας

Αγαπητοί συνάδελφοι.

Λόγω της κατάστασης της υγείας μου, δυστυχώς δεν μπορώ να είμαι μαζί σας στη σημερινή για μένα τιμή.

Δέχομαι την τιμητική αυτή διάκριση του Πανεπιστημίου Αθηνών, του τμήματος Γεωλογίας, ξύπνιος και ολόρθος, μ΄ ολάνοιχτα τα αυτιά και τα μάτια να δέχομαι φωνές του πόνου της κοινωνίας και να βλέπω πληγές, για να προσπαθώ ομού με τους συνανθρώπους μου να τις γιατρέψω για ένα ανθρώπινο αύριο.

Δέχομαι την τιμητική σας διάκριση, αλλά δεν παύω να ευρίσκομαι σε μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της μακρόχρονης ζωής μου.

Αρνητής κάθε μορφής εξουσίας.

Αρνητής του όποιου κατεστημένου.

Αρνητής του τίτλου που αποκολλά το άτομο από τους συνανθρώπους του και το παρουσιάζει να εξέχει.

Η αποδοχή της τιμής που μου κάνετε, η τιμητική αυτή διάκριση, του Πανεπιστημίου της Αθήνας του τμήματος Γεωλογίας προς το πρόσωπό μου, θεωρώ πως με τιμά ιδιαίτερα.

Γιατί πιστεύω πως δεν δόθηκε προς τιμή ενός διαχειριστή της εξουσίας.
Αντίθετα δόθηκε σε έναν κατ εξοχήν αντιεξουσιαστή.

Γιατί δεν δόθηκε ως αποτέλεσμα συναλλαγής. Αντίθετα γνωρίζετε πως δεν έχω να σας δώσω τίποτα.

Η μόνη μου μικρή συνεισφορά, είναι η συμβολή μου στην ανάπτυξη της γεωλογικής επιστήμης, στην εκλαΐκευση της και στην αξιοποίησή της προς όφελος του ανθρώπου.

Γιατί δεν δίνεται σε έναν υπηρέτη της κατεστημένης εκπαίδευσης.
Αντίθετα πιστεύω πως με γνωρίζετε ως υπέρμαχο της ανάπτυξης των αυτόνομων και καθολικών, των πολύπλευρων ικανοτήτων του πολίτη. Του πολίτη που θέλει να είναι αυτοπολίτης. Του πολίτη που επιδιώκει να συμμετέχει στα κέντρα λήψης των αποφάσεων και που αγωνίζεται να παίρνουν μέρος στις αποφάσεις όλοι οι συμπολίτες του..

Με τη βεβαιότητα και την ελπίδα πως όλα όσα είπα δεν αποτελούν πρόσχημα για να καλύψουν ίσως μια αδυναμία μου συνυπευθυνότητας στο κατεστημένο, σας ευχαριστώ για την τιμή.

Μανώλης Γλέζος
Αθήνα 14 Μαρτίου 2019"

Πηγή: Κίνηση Ενεργοί Πολίτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

Αρχείο

Πρωτοσέλιδα

Από το Blogger.