Η "Αγκίδα" είναι μια ΑΓΚΙΔΑ στο μάτι του κατεστημένου._

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Ειλικρινείς κουβέντες για τις "πολεμικές τέχνες".

Του Μανώλη Κρητικού

Έχω ακούσει πολλά πράγματα μέχρι σήμερα που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω λίγο όπως,

Δεν μου έχει τύχει ποτέ τίποτα, ποιος ο λόγος να μάθω αυτοάμυνα;

Στην Πάρο είμαστε, είναι περιττές αυτές οι γνώσεις,Αν δεν προκαλείς δεν θα σου τύχει ποτέ τίποτα,

Εγώ όπου βλέπω καυγά φεύγω και είμαι ασφαλής,

και πολλά άλλα...!!

Για να ρωτήσω, όταν φοράς κράνος στην μηχανή, το φοράς επειδή είσαι σίγουρος ότι θα πέσεις; Μπορεί να έρθει κάποιος και να πέσει πάνω σου στα καλά καθούμενα...!

Ή σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, έχετε ακούσει κανέναν να λέει

"Μπορείτε να μην βάλετε ζώνες στο αμάξι μου να μειωθεί η τιμή; Δεν τις χρειάζομαι, δεν έχω σκοπό να τρακάρω ποτέ, θα προσέχω...!"

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος...

Καταρχάς η αυτοάμυνα δεν είναι πολεμική τέχνη, που σημαίνει ότι δεν ασχολούμαστε μόνο με την σωματική βία, μα και με την λεκτική και την ψυχολογική...!

Επίσης δεν κάνουμε μόνο τεχνικές, έχουμε και τακτικές ψυχολογικές, φυσικές, προσέγγισης, εμπλοκής απεμπλοκής κτλ.

Στις 100 περιπτώσεις βίας οι 98-99 δεν είναι σωματικές...!

Δεν χρειάζεται να προκαλείς για να γίνεις στόχος, ή για να βοηθήσεις κάποιον δικό σου άνθρωπο που στοχοποιήθηκε από κάποιον.

Μου έχουν τύχει πάρα πολλά περιστατικά στον δρόμο που δεν προκάλεσα για να γίνουν!

Αυτή η αντίληψη είναι καθαρή άγνοια...!

Ο αθλητισμός είναι υγεία! Αν μπορεί αυτό να συνδυαστεί και με μια τέχνη τότε το πακέτο σου δίνει μια τεράστια απόλαυση και ολοκλήρωση!

Στην ερώτηση λοιπόν αν θα το χρειαστείς ποτέ, η απάντηση είναι ξεκάθαρη... θα σου αλλάξει τον τρόπο σκέψεις, θα διαχειρίζεσαι τις καταστάσεις διαφορετικά, θα σε ηρεμίσει, θα σε χαλαρώσει, θα νοιώθεις αυτοπεποίθηση και σιγουριά, θε βλέπεις τα προβλήματα με άλλο μάτι και δεν μιλάμε μόνο για σωματικούς καυγάδες στον δρόμο, μιλάμε για τα προβλήματα της ζωής γενικότερα γιατί ο πραγματικός μαχητής είναι αυτός που παλεύει κάθε μέρα με όλα τα προβλήματα που θα του στείλει η ζωή στα πόδια του και όχι αυτός που θα εμπλακεί μια φορά σε καυγά στον δρόμο.

Πρέπει να ξέρεις να παλεύεις με κάθε πρόβλημα αν θέλεις να κερδίσεις το έπαθλο της ευτυχίας!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ετικέτες

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

Αρχείο

Πρωτοσέλιδα

Από το Blogger.