Marketing Συνωστισμού Προορισμών
Της Μαρίας Χανιώτη
Ενημερωνόμαστε τον
τελευταίο καιρό περί συμμετοχής της Πάρου σε... κάποιες ειδικές δράσεις που
περιλαμβάνουν ένα "συνονθύλευμα προορισμών" από Κυκλάδες, Δωδεκάνησα
και Κρήτη(!) για ταυτόχρονη συμμετοχή σε εκθέσεις Τουρισμού και μάλιστα σε
κάποιες εξ αυτών των εκθέσεων, ο Δήμος συμμετέχει επίσημα στέλνοντας παράλληλα
ΚΑΙ εκπροσώπους και άρα επιβαρύνεται ανάλογα με δαπάνες μετακίνησης, σίτισης
και διαμονής εκπροσώπων . Προκύπτουν εύλογα κάποια ερωτήματα προς την Δημοτική
Αρχή:
1. Ο Δήμος Πάρου συμμετέχει με κάποιον τρόπο σε
τέτοιου είδους projects;
2. Αν όντως ο Δήμος συμμετέχει σε αυτές τις δράσεις,
έχει προηγηθεί κάποια μελέτη και προεργασία από τη Δημοτική Αρχή που να
προκρίνει τη ταυτόχρονη συνέργεια ανάμεσα σε νησιά όπως Μύκονο, Σαντορίνη,
Μήλο, Σέριφο, Πάρο και... Κρήτη κλπ;
3. Αν ναι, ποιοι είναι αυτοί οι συνεκτικοί δεσμοί που
ενώνουν τόσο ετερόκλητους μεταξύ τους προορισμούς ταυτόχρονα, που ο Δήμος
αξιολογεί ως σημαντικά στοιχεία για συνέργεια;
Διερωτόμαστε γιατί ακόμη και "δωρεάν" να
είναι η συμμετοχή του Δήμου σε κάποιες δράσεις, είναι απαράβατη αρχή του
marketing πώς ο τρόπος παρουσίασης έχει μεγάλη επίδραση στην ουσία της
ανάδειξης του προορισμού... Πόσο μάλλον σε μία έκθεση που ο επισκέπτης δεν έχει
τον απαραίτητο χρόνο και την ηρεμία να... ξεδιαλύνει το... συνονθύλευμα και να
εξετάσει τον κάθε προορισμό από το άναρχο σύνολο, ξεχωριστά αλλά μάλλον θα
φύγει με μία συγκεχυμένη εντύπωση.
Εάν λοιπόν η Δημοτική Αρχή θεωρεί πως συμμετέχει κατ'
ουσίαν σε εκθέσεις σε όλον τον κόσμο με αυτόν τον τρόπο... μόνο και μόνο για να
"πουλάει" παγκόσμια προβολή που μετά αναπαράγεται μάλιστα από
ανώνυμους σχολιαστές μιλώντας για άνοιγμα σε Μέση Ανατολή, Αμερική κλπ ίσως
πρέπει να αναθεωρήσει την τακτική του.
Η Προβολή ενός νησιού σαν την Πάρο δεν επιτρέπεται να αποτελεί μέσο πολιτικής ή
άλλης εκμεταλλεύσης .

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου